יום שישי, 27 בנובמבר 2009

צ'ילי קון קרנה

מתכון פשוט פשוט שאנחנו מאוד אוהבים

אני חושבת שכאן המקום להתוודות: אני לא משתמשת בשום טרי (מסמיקה). קודם כל, אני שונאת לקלף אותו. כן, אני יודעת שאם מועכים את השן עם הסכין זה אמור להיות קל, אבל אני עדיין לא מתחברת. חוץ מזה, יש לי בעל שטוען שהוא לא אוהב שום, כך שבכל מקרה אני תמיד שמה פחות ממה שהייתי רוצה ומסווה אותו היטב, אבל משתמשת כמעט תמיד בקוביות שום קפואות של "דורות" ודומיהן.

זהו, אמרתי את זה. ועכשיו למתכון...

מצרכים:
1/2 ק"ג בקר טחון
בצל גדול
2 רסק עגבניות קטן
קופסת שעועית ברוטב עגבניות
מלח, פלפל, צ'ילי גרוס, שום

מטגנים את הבצל, אם משתמשים בשום טרי אז מוסיפים גם את השום, כתוש, לקראת סוף הטיגון, כשהבצל שקוף.
מוסיפים את הבשר הטחון ומטגנים תוך כדי ערבוב ופירור הבשר, עד שהוא משנה את צבעו.

מוסיפים את הרסק, את השעועית ואת התבלינים, מערבבים ומבשלים על אש קטנה 20 דקות בערך.

מגישים על תפו"א אפוי חצוי במרכז בסגנון ג'אקט פוטייטו, על טורטיה, עם פסטה או עם אורז, הכל הולך...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה